Afgelopen jaren moest er op veel zaken worden bezuinigd. De economie kruipt nu gelukkig langzaam uit het dal. Tijd om de blik weer op de toekomst te richten! Een impuls te geven aan kunst & cultuur, meer bruis in het centrum en innovatie veel nadrukkelijker op de economische agenda te zetten. Met een goed verkiezingsresultaat kunnen we ook meer gewicht in de schaal leggen om nu echt werk te maken van participatie. Inwoners vanaf het begin betrekken en zoveel mogelijk zelf keuzes te laten maken. We kunnen als D66 dit verschil maken met een goed verkiezingsresultaat. Wij belijden het niet alleen met de mond, wij geloven ook in de eigen verantwoordelijkheid van mensen en willen inwoners mee laten beslissen! Komende weken is het dus erop of eronder. We moeten als partij laten zien dat we er zijn, dat inwoners op ons kunnen rekenen! Als lijsttrekker zal ik me daar natuurlijk voor de volle 100% voor inzetten. Als geboren en getogen Zoetermeerder gaat de stad me aan het hart. Ik wil mij komende periode hard maken voor meer bruis in de stad, zoals leuke evenementen maar ook meer uitgaansvoorzieningen voor jongeren. Ook moet er een duidelijke visie komen op de stad, waar willen we komende jaren echt op inzetten, wat zijn de sterke punten van Zoetermeer? Ik ga ervoor en hoop dat u mij daarin steunt! En nu vooruit!

Meer van Robin Paalvast